living on the fat side of life

-no coke side of the life for me, inte, men vart är jag på väg?

Igår åt jag världens godaste brie ost (alltså, jag har ätit många goda och mindre goda brie ostar, men den här var ljuvlig), och jag var nära att trycka i mig hela 250-grams biten. Marte lämnade vaniljsåsen som vi hade till jordgubbarna.. Vaniljsåsen som nästan fick mig att hallucinera för att den luktade så gott.. Så idag var jag tvungen att köpa choklad mousse för att dryga ut vanilj smaken.

Alla kan ha perioder, men nu har jag varit sugen på nåt i flera veckor! Det är helt klart förmodligen för att jag blivit sämre på att träna. Men jag lovar, det blir mer när flytt å allt e färdigt.. Nu ska jag ha mer rödvin och en cigg. Säga vad man vill om lucky, men jag går inte upp i vikt av dem. (men ta det lugnt, jag är inte besatt av sånt. I'm way too cool to worry).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback