man måste väl ha en kaffemaskin?

Nu är det ju tänkt (bestämt) att vi ska renovera köket. Och i ett nytt fräscht kök måste man ha en ny, fräsch kaffemaskin. No offense, mamma, men kaffabryggaren för 300,- på Rusta som du har köpt till mig håller inte måttet i mitt soon to come nya drömkök. Alltså tog jag och Elina en tripp in till "love your kitchen" (http://www.lyk.no/) efter värstingshoppingen på Åhléns.. Den var nice, kolla själv:

image271image270

Lite kul (eller jävligt drygt?) att behållarna med kaffe inte säljs annat än på nätet. Nu var det visserligen leverans inom 36 timmar, men jag tror det kan bli 36 tunga abstinens timmar när den dagen kommer. Vi vet självklart att de kommer, nån gång. Men, söta var de små kopparna och kaffet var gott och maskinen var stilig och enkel.
Så nu är det egentligen bara dags för projekt "intyga-Lasse-som-inte-dricker-kaffe-om-varför-vi-ska-köpa-en-maksin-till-nästan-5000" innan the beauty is mine mine mine! Jag kanske får smygförse honom med koffein så han också vill ha den. Men med tanke på hur mkt coca cola mannen redan dricker är jag skeptisk till att det funkar.

Antal arbetsdagar kvar till semester: 4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback