Oppurtinist javisst! (?)

Alltså, sen jag kritiserade den där tjejen för att blogga om nyheter (jag hör det eka: "Tro mig, är jag intresserad av något väsentligt hittar jag själv till aftonbladet.se eller liknande site". ) har jag fått så mkt nyheter att blogga om! Så, kör på med alla tänkbara uttryck och åsikter, inte kasta sten i glashus eller vända kappan efter vinden, men here goes:

Det var fanimig på tiden!! Gör nåt åt all förbannad retuschering, speciellt i förbindelse med reklam! Man ska fan inte få komma undan med vad som helst här inte! Kör på, kör hårt!

Jag snackar naturligtvis om sista skriket när det gäller Konsumentverkets granskning av anti-rynk krämers reklamkampanjer. Way to go, KV! -My ass att du ser ut som på bilden efter L Oréals ansiktskräm, liksom!

 
image269
http://www.aftonbladet.se/vss/mode/story/0,2789,1113827,00.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback