party all the time

Vilken helg! Full fart lördag och söndag.
Charter semester att se framemot!!
Hinner inte med så mkt just nu, har mer städande kvar. Kom på imorse (vaknade 13.15) att vi faktiskt ska flytta på fredag! Att vi kanske borde packa nåt innan det! Helt sjukt egentligen. Så, jag har packat lite idag. Du tror mig inte men jag kan vara värsta speedy'n alltså. Precis som vissa andra jobbar jag absolut bäst under press.

Nu får jag snart besök och borde åtminstone diska innan det är dags för Greys maraton. Skandal att norska TV2 faktiskt visat fler avsnitt än vi fått me oss. (För de har väl börjat med säs 3?)  -Hursomhelst har jag min baby bell full med avsnitt så se upp!

Kommer mera updates snart, det har hänt väldigt mkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback