rötjut åt folket!

Fick en flarra rött av chefen innan han gick på semester. Tackar, man tackar!
Inte för att Sverige direkt klarat budget, men vem bryr sig om små detaljer? Här på Helly är vi en stor skandinavisk familj! Då är minsann också jag värd lite rödvin, som kanske njuts redan i helgen i nya lägenheten? Eller kanske inte.. Jag börjar misstänka att det kommer att ta en stund innan vi kan sova där. Men nu är det upp till oss (mig) att se till att "en stund" handlar om en dag eller två! Dessutom har jag (för andra gången sen jag började här på Helly) fått en gratis flyttedag, ju. Så måndag går i IKEAS tecken, hoppas jag. Once again: vi får se hur långt vi hinner i helgen.
image267


Idag har vi smidit planer för HH's sommarfest som går av stapeln 31/8. När trivsel-gruppen "hotade" med att det inte blev nån årlig fest om inte nån ställde upp och hjälpte till, ställde jag självklart upp. Och vilken tur! Den här festen will blow your brains out, och det kommer att bli så bra! Men innan dess är det flytt, Oslo, semester hemma,  semester på Cypern och ett och annat besök till oss, för att inte glömma bröllopsfest i Skara!
Min sommar har inte ens börjat, speciellt inte eftersom det regnar hela förbannade tiden!

Antal arbetsdagar kvar tills semester: 6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback