svara mig på detta:

Ibland (yeah right) skummar jag runt bland andras bloggar. Det är en blandning av lite att göra, dålig fantasi och att det ibland dyker upp nån som faktiskt skriver bra. Jag skriver ibland och faktiskt därför att  jesus christ va många dåliga bloggar som det finns där ute på vilda webben! Tyvärr är det så att de flesta som skriver för andras skull skriver om en jävla massa bullshit. Ja, och mode så klart. Jag är lite kluven när det gäller "fashion" bloggar, så jag droppar den diskussionen. Men idag stötte jag på en 21 årig tjej som bloggar om nyheterna? Tre gånger på två dygn har hon rubriker tagna ur en tidning för en "snabb sammanfattning" av nåt viktigt som hänt?

Tro mig, är jag intresserad av något väsentligt hittar jag själv till aftonbladet.se eller liknande site.

Nu ska jag ordna färdigt mina seafood grillspett. Med regnet som fortfarande öser ner blir det varmluftsvarianten. Helt okej det med.

Kommentarer
Postat av: Lisa


Trevlig synvinkel på det hela, några goda poänger också, tack! Jag antar att det mest är jag som inte är helt positiv till det där med att "hålla kontakten" a la lunarstorm-anda.... min vänskapskrets är så bra som den är nu, och blev väl typ bra först när man blev av med alla barndomsvänner som satt som påtvingade iglar på en.. Men smaken är som baken - delad =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback