hepp

Mindre än två veckor tills vi ska få nycklarna till den nya lägenheten! Sweet times!
Idag ska jag titta på kök efter jobb, det börjar rycka lite i fingrarna för att jag är så sugen på att börja flytta. Jag vill egentligen ordna allt nu nu nu, men jag har en pojkvän som villigt sätter käppar i hjulet när min kreativa sida dyker upp. Jag fattar inte varför, det måste ju vara bra att få ordning och reda på en gång?! Men okej, jag ska erkänna att jag har lätt för att bli lite för överivrig ibland. Sånt e livet grabben! -Åtminstone får jag saker och ting gjorda, det är ju inte fy skam..

Men ialla fall.. det är bara kök som ska ordnas. Allt annat är ju i prinicp helt perfekt, förutom att vi kanske ska måla lite i nåt av rummen. Och så är planen att köpa massa nya möbler så det behöver vi heller inte tänka på.. Aah, nya möbler är ju ljuvligt!

Nu sitter jag mest och väntar på att klockan ska slå fyra, så jag kan lämna det här placet. Tam ta taaaa..

Lite sugen på en smoothie är jag också.
Nu har jag skrivit färdigt för den här gången - 17 minuter kvar att jobba sen drar jag! -Åh, bara 16 kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback