idyll!!

Det är så skönt så skönt så skönt så det är inte sant!! Har vi trettio grader eller? Det kan du ge dig på!!
Det är (kanske lite?) därför jag har missunnat bloggen mitt sällskap. Sånt är livet när man kan sitta på balkongen och spela back gammon till långt in på små timmarna, med en öl i handen och bara armar.. -Då är det ute som gäller, å inte framför datorn å häcka! Visserligen har jag internet på jobbet ja, men min blogg adr hamnar väl plötsligt hos chefen (som hittat facebook) så jag lugnar mig med inlägg på dagtid. Dessutom tar facebook upp all min lediga tid mellan 8-16 (jag SKOJAR bara, chefen!).


Lasse är i Oslo på sommarfest med jobbet ikväll. Jag har varit hemma hos Teje och Tobias och deras lilla Sixten. Tänk vad bebisar är söta!! Nästan så att man vill ha en själv. Men 7 dagar gammal, det är inte stort direkt.. Jag fick dessutom med mig lite kartonger hem från dem. Det är dags att börja packa ner saker nu. Jag vill flytta i Juni! När det är sagt är det faktiskt dags för mig att logga in på
www.finn.no och leta lägenheter. Vi kan inte flytta innnan vi hittat nåt!

Nej bye bye,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback