Jag är kär!!!

Efter tio visingingar under lördagen ( 3 planerade - resten som följd av skyltar på gatorna) var vi rätt slitna båda två. Tur för mig att Lasse är så trött på att pendla, för han var entusiastisk fram till den sista, faktiskt! Lördagen bjöd ändå inte på nån lägenhet där båda kände "Här! Här vill vi bo!".. Så vi avslutade dagen med grillning, brännboll, "irländsk julafton" (en idiotiskt stafett, där man springer fram till en pinne, snurrar tio varv och ska ta sig tillbaka.. fast det är rätt kul att se de andra ramla runt), dragkamp och strafftävling (fotboll).. sen ner till Elina å Martin för mer öl, sprit och snacks, med massa folk och skön stämning. Kom ut ur lägenheten vid halv två, en öl på Grünerlökka, och tillbaka igen vid fyra.

Upp söndag morgon (E och M hade 5 övernattningsgäster, och jag tror att jag och Lasse fick bästa platsen. Vi DELADE på en 90-cm madrass på golvet.. men finns det hjärterum finns det stjärterum!) lagom slitna. Vi hade en visning kvar att gå på, idag kl fem. Först Tekniska Museét med Martin, Espen och Conny med lite blandat att titta på.. Och så ner till Kampen och titta på trean på fjärde vningen. Den är perfekt! Säljaren har redan flyttat - så inflytt kan i bästa fall bli om tre veckor. Jag ska inte hetsa upp mig, men.. JAG VILL HA DEN!!

Kommer mer sen, nu mat!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej igen! ja allt är bara bra med mig, full fart med allt tycker jag :) Så ni letar lgh, hoppas ni hittar drömlyan snart då! jag o J bor i borlänge tillsammans, jag fick han dit jag ville, att bli en riktig borlängeboo :)Är du hemma och hälsar på något? skulle iaf vara skoj om vi kunde ses över en fika eller så, det var inte igår precis. Hur är det med elina? Ha det så jättebra! jag håller mig uppdaterad! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback