..och där kom regnet minsann

Tyyypiskt att det skulle regna idag. Jag känner inte alls för regn, plus att jag har min skinnjacka på mig. -Och även om djur säkert tål lite väta så vill jag inte att den ska bli blöt, för min (enda äkta) skinnväska blev blöt en gång, och sen dess är den alldeles fläckig!

Fast iofs har jag och min superseriösa sambo kommit på att vi sover dåligt när det är "tungt" väder, så då är det kanske bättre att regnet faller än att det bara är grått och kvavt. Jag vet, vi är verkligen unga och fräscha i sinnet, right? -Jag borde överväga att sätta stopp för vissa kärring-nycker innan jag blir tant i förtid!

Det blir tur till Sweeeden today, ska faktiskt om cirkus 4 minuter åka från jobbet och hämta upp T med baby. Ut på tur aldrig sur är ett bra ordspråk norrmännen kommit på! Jag ska ut på tur!

Det är så grått ute, så jag vill spice'a upp sidan med lite kollörs:

image254

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback