Skippidoooo!!

Yepp! Vi fick den! Halleluja, Oslo I'm coming soon baby! Återstår att se när vi är klara att flytta in, men jag borde börja packa nu. Herregud, mina dunjackor alena tar ju fan en dag att packa ner! I am happy happy happy! Skedsmo gate 15 (uttalas mer chessmo för alla svenskar som inte behärskar norskan ordentligt) - vår nya adr. Där satt den! Synd att det är måndag och att jag ska på spinning imorgon, annars hade jag firat med en öl. Eller nåt starkare. Men det är bäst jag låter bli.. fast en liten vinnarcigg slinkar nog ner.....
Tänk så otroligt skönt att flytta in i en egen lägenhet! Som är vår, liksom.. Ja fan, dette blir göy!


Ännu mer skoj: bilder från helgen som var. Elinas 23-års dag i bilder:





                                                                                          



..Mer bilder på facebook, vänner!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha ja visst är det så! men det var ju tvunget att bli folk av han också :) Trivs kanon i borlänge, men vem vet, kanske blir falubo när det är dags för husbygge ;) jag jobbar bara nätter just nu på ett servicehus. trivs bra, men blir nog att plugga till syrra i höst, väntar bara på svar :) Annars är allt kanon, kan verkligen inte klaga på nåt, förutom vädret! Ja jag hoppas verkligen på en inbjudan, skulle vara skoj att göra oslo över en helg! Spelar du innebandy fortf? Grattis till lyan förresten! KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback