we did not get it :(

Det var ju typiskt. Ju säkrare jag blev på att jag verkligen ville ha den lägenheten vi la in bud på, desto mer spännande blev det. Vilken thrill! Som synd var fick vi den inte, för det var nån som envisades med att lägga in liite för mkt än vad Lasse ansåg var lägligt ( jag har kommit på att det kanske är bäst att han får sätta gränserna, risken finns ju att man blir lite carried away).. Så, nu är det ut på nya visningar! Det dumma var att jag var nästan inställd på att flytta in den tionde Juli nu. Ja, jag vet, carried away!
-Men grannlägenheten har visning torsdag, lördag och söndag, och I'll be damned om vi inte ska ta oss en titt på den med. Alltså, vi ska ta oss en titt på den med.

Annars händer inte mycket. Solen skiner på Helly Hansen, den skiner på mig hela dagen fastän jag sitter framför en dator. -Det kan ju ha att göra med att jag har cirka 15 minuter i solen per timme, pga ökad ciggkonsumtion.. och för att det är omänskligt att sitta inne när vi har semesterväder!!

På lördag är det Elinas födelsedagsfest, och hur kul det ska bli att än en gång festa med det gänget, är det nog kubb och brännboll jag ser mest framemot. Jag älskar brännboll! Jag älskar kubb! Och jag hoppas innerligt att vi får en skön helg med sol och värme så dte blir riktig sommar feeling.


Imorgon är det spinning på tapeten. Jag har inte tränat på snart två veckor, och det är inte bra, inte bra alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback