a substitute for L?

Lasse drog till Sthlm (Mr Chip, ni vet) onsdag morgon med jobbet, och kommer hem igen fredag. Igår var det body pump på morgonen och tacos hos Marte på kvällen. Jag trodde egentligen inte att jag var jättesvag, men jodå.  Jag har nog minst vikter av alla i den där salen (nu snackar vi INTE bara vältränade grabar på 25+ utan här är det både tjockisar och pensionärer blandat) men ändå kämpar jag för fullt att hålla stången uppe. Det som är lite tråkigt är att jag ju sliter med samma känsla på "trimmen", för där är det också massa problem med steg hit och dit och kluriga kombinationer som en dam på 50+ klarar galant men som helt ställer till det i mitt huvud.
-Tur att det inte är nån som tar mig på cykeln!  

Så ikväll är det dags för quiz. Marte och jag har tänkt att göra nåt intellektuellt (läs: de serverar öl) och slår därför våra kloka huvuden ihop för att tävla i nån sorts frågesport om olika ämnen. Däremot är jag väldigt tveksam till vad Marte egentligen tror om mig, för hon uttrycker en ganska skarp oro över att det här kommer att bli ?pinsamt?.. Så, hon har bjudit med en date! Kanske är lika bra att ha nån att skylla på om våra skills inte är tillräckliga ;) 

Har hört rykten om att det klagas på mitt blogg-skrivande, och jag kan hålla med.
Men förhoppningsvis börjar inspirationen att flöda nu när vårsolen kommer fram!

Hang in there, I?ll be back- stronger than ever! 
(Bara inte
www.facebook.com tar överstyr..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback