Eftermiddagstankar

Har precis avslutat min övertids-måltid (Tack för maten, Helly!) som var väldigt god! Synd att jag inte hade kameran med mig, då hade jag kunnat lägga upp ett foto på min tallrik. ?Det är ju så inne med foton, ni vet!
Nu har jag väl sisådär 3-4 timmars arbete framför mig, och eftersom hela dagen har varit lagom stressig kände jag att det var dags att ta en liten break och tänka högt. Nu har jag fått nys om att det är ett par på mitt jobb som har adressen (kanske till och med läser) till min blogg; så jag vill passa på att understryka att jag gör detta under min 30-minuters paus..
-Dessutom läste jag på aftonbladet.se för en stund sen om en 18-åring som fått hjärtinfarkt, och eftersom jag röker kanske jag ligger i farosonen (OUCH), så därför är det bara positivt för mig att stressa ner en liten stund innan jag börjar tänka så det ryker här framför datorn.. Alla är överens? 

Läste tidningen Woman igår (har råkat glömma säga upp abonemanget efter min första gratis tidning- PRECIS vad de blodsugarna vill, så nu sitter jag här med vetskapen om att det kommer att komma fler av den innan jag blir kvitt dem) och fastnade på en av de första sidorna. Nämligen inläggen! Ni vet, all ?läsarpost? de får av deras läsare. Ursäkta mig, men är det vanligt att man skriver ett inlägg till en tidning enbart för att ge dem en komplimang? ?Åh, Woman är den bästa tidningen- ni är inte alls som andra tjejtidningar!? eller ?Jag kan knappt vänta tills det dimper ner en ny Woman i min brevlåda!? ..Eh, tänk att ta sig tid till något sånt? Och får de verkligen så lite post att det är så många såna inlägg som kommer med? Skulle vilja se lite såna kommentarer i FHM eller Slitz, när grabbarna bara sitter och väntar på att tidningen ska komma en gång i månaden! (Jag har sett komplimanger i herrtidningar också, men ofta mer än en beskrivelse över hur bra den är och varför den är bra. Plus att både FHM och Slitz ÄR bra, kanske stora skillnaden).. 

Frågade Lasse igår när han tänkte fria egentligen, men fick än en gång svar om att det INTE ÄR ÄN i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback