EN CENTIMETER!

Jaha, tack för den, liksom!
Två veckors slit for nööööthing!

Skämt å sido; mätningen var inte fullt så katastrofal som jag ska ha det till. Den totala reduceringen var visserligen "bara"  en centimeter, men mina armar är på GOD väg att bli större, där har jag nämligen ökat med 1,5. You can call me Biffen!
Marte snaskar godis i bakgrunden och tycker att jag ska påpeka att hon hade "gått ner" fya centimeter minsann.       -Ett förnöjt leende blir alltid lite värre när man har choklad i munnen, på nåt sätt..
För att vara helt ärlig så är jag inte JÄTTEupptagen med varken vikt eller centimeter; men eftersom någon har kommit på den briljanta ide'en att skapa en graf (YEP, you heard me) i excel är det svårt att låta bli att jobba för att de där strecken ska dra sig neråt..
(Våra streck som indikerar vart måtten över  Mage, Stjärt, Lår och Armar är på väg).
Men okej, två veckor har gått; den som lever vecka 13 kan kika förbi för uppdareingar beträffande mina cm-mått.

Gårdagens härliga upptäckt: Greys Anatomy!!
Första avsnitt sett igår; vilken serie! Skönt att ha nåt att titta på medans man väntar på att USA ska visa fler FF-episoder så man kan få tag på dem nån gång!!

Kvällens bonus: Lasse kommer hem från Sthlm! Men vinkvoten denna gång ska tydligen tilldelas hans far. Taskigt!
Okej okej, tack för ciggen, baby.

..Det kommer mera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback