Glad men samtidigt orolig

Jo jag är jätteglad just nu! Solen skiner och spring is in the aaiiiir!
Jag är egentligen på så bra humör att jag inte stressar alls, fast än jag har ganska mkt att stå i på jobbet.. Det är inte illa! Och faktiskt så glad att jag känner för att producera en liten lista över saker som gör mig glad:

Solsken, Mjukglass, Shopping, Öl, Snus, Solglasögon, Stranden, Flygplatser, Spinning, Skor, Cafeér, Ironi, Sex, Ordning och reda (har faktiskt fått nickname "Monica", från Friends, av Lasse, det trodde jag aldrig), Min Familj (kan vara för att jag bor 55 mil bort), Smoothies, Spolarvätska, Jobbet, Dvd-samlingar, Cypern, Drinkar, Cigg, Bio, KARAOKE eller Singstar, Hångel och sist men inte minst: Mat så klart.

..en liten impulsiv lista så här på torsdagsförmiddagen när jag egentligen skulle jobba.

Har haft spinning i tisdags och i morse och body pump igår morse. Uppe med tuppen hela veckan med andra ord.
Men det behövs, för imorgon ska jag och Marte mäta oss igen. Fram med måttbandet, och ut med magen...
image164



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback