Godnatt Norge

Nu är jag bara seconds away from the bed. L ligger i soffan å sover så han bör jag väl väcka..
The Ark, alltså. Vad säger man? Grattis grabbar.. Men va händer med eurovision egentligen?
Tänk "Take me to your heaven",  "Let me try" (Rumänien -05) eller inte minst "Wild Dance" (Ukraina -04); åh vilka låtar! Men det klart, tävlingen förändras och det handlar inte längre om att bara ha rätt låt. Melodifestivalen är inte vad den har varit. Men i Sverige har det ju bara växt och blivit större och större! Nåt som jag tycker är heeelt perfekt. Go, schalger! (Jag sa ju att jag trivdes som fisken i vattnet på gayklubben!)

Jag tog ett bad tidigare ikväll, men vår varmvattenstank provocerar mig nåt så in i.. Halva karet fyllt och vattnet är snorkallt! TUR att vi har induktion (spis), men jag låg ju i ljummet vatten en halvtimme ändå.. Visserligen klagade jag relativt högljudt så jag slapp ha det jävligt helt själv. -Plus att L kom med vin och sprang fram och tillbaka med kastrullerna (efter att jag hade gjort det). ..Men ändå; det bev ju ingen hel upplevelse, direkt.

Nej, det kommer mer imorgon, efter hela dagen i Oslo med dop å grejer.

Godnatt, Norge & Sverige!

Ps. Måns; Jag hejade på dig ikväll, kom jag på till sist. "Du är min favorit" Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback