Lugn kväll

Lasse är hemma från Sthlm, vi har varit i Svea Rike för att bunkra upp med mat och tobak; och det blir en lugn kväll ikväll. Imorgon ska vi till Oslo på dop och passa på att gå på visning på Grünerlökka, och träffa Elina å Martin!
Och så en sväng förbi dansken för att lämna HH-grejer.. Så lite middag (har tänkt mig kött, bakad potatis, avocado-räkor-creme fraiche-röra och vin) för att sen gå lös på deserten (mango, mer rödvin och ostar, mmmm) framför teven.

Det var ju quiz i torsdags! "Blondes with company" -jag, Marte och daten Marius gjorde det ganska bra. Eller, rättare sagt: Marius gjorde det bra. Marte var inte helt lost och jag förde protokoll.. Norsk quiz (hehe, du kan ge dig fan på att jag skyller på att det var norskt) är nog inte min grej alltså. Men jag fick öl på en torsdag så jag är pretty happy anyway.

Här är förresten mobilen som Lasse tycker att jag ska köpa (läs: som han ska köpa till mig på jobbet, han jobbar med Tele 2, det har jag kanske aldrig nämt?). Jag tycker att den är väldigt väldigt tunn och var rädd för att jag kanske skulle ha den i bakfickan och sätta mig på den och den skulle gå sönder, men då var L lite realistisk och frågade varför jag skulle ha den i bakfickan? -Och det är egentligen en väldigt bra fråga, varför skulle jag det? ..Så, in other words; det blir nog den.. Här är den alltså;



sony

Det kommer uppdatering senare, jag tror jag har hittat formen igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback