my system is down, down, down

Mitt program hänger; så det finns inte mkt annat att göra än att blogga och tänka på lunchen.
Man är så beroende av datorn så man känner sig helt lost när inte programmen funkar. Som TUR är gäller det inte nätet den här gången, så blogg.se är tillgängligt.
Ikväll är det Top Model! Imorgon är det spinning, och på söndag är det äääntligen dags för Barcelona!
Igår såg jag ett riktigt bra program på MTV, Wild 'n out Med Nick nånting. Annars är söndagar hopplösa tevedagar, om man tänker efter. Kan väl inte bara vara jag som tillbringar söndagarna i horisentellt läge in da sofa? Skärpning, TV:n!

image175


image174

Lördagen belv hektisk. Uppe kl 08,30 för att köra in till Oslo. Hem tll Elina för att åka ut till IKEA, tillbaka till Elina för att parkera bilen innan en promenix ner på stan. Flera timmar i butiker innan vi gick förbi Rema och köpte mat. Hem till Elina, middag med henne och Martin. Så kom det folk och vi drack öl. Kvällen slutade tidigt när jag somnade på soffan klockan 12. Ah! Skönt att vakna 06.00 av att ligga fullt påklädd i en 1,60 m lång soffa, med smink och oborstade tänder.. -not. Jag kan väl inte skylla på annat än att jag laddar upp inför Espania!

Jättebra puder som jag köpte, funkar perfekt på torr hy;
image177

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback