nya p-piller

Min läkare har en hemsida där man ka förnya sitt recept och få dem att faxa det till närmaste apotek. Passar perfekt för en upptagen kvinna som undertecknad. Sagt och gjort, p-piller beställdes. Under kommentar skrev jag "Då Trionetta inte finns längre vill jag ha en liknande typ". När jag hämtade receptet på apoteket frågade jag om det var någon direkt skillnad på dessa nya jämfört med de gamla; och DET var det. (Nåt med hormonhalten). Kan bli väldigt spännande att se hur det går, sist jag började på p-piller (igen) sprang jag bokstavligt talat runt på en strand på Zakynthos och skällde ut folk. Elina var lite skraj den sommaren, mitt humör var inte stabilt. Men nu har jag varnat er!

Imorse var det träning på Spenst igen. Snart är dte dags att laga potatisgratäng.

Jag ha hittat massa fina bikinis och glasögon! (-Däremot har jag inte fått spec mkt tips, tyvärr! Men, det verkar lösa sig ändå tack så mycket). Kolla in:

   Prada  prada                                                                                                                        
Guccigucci                                                                                                                         
Dior  dior2
YSL  ysl
Dolce Gabbana   dolcegabbana

Och så är jag grymt sugen på en bikin a la´det här stuket:
 

bikini2bikini

Nej nu borde jag laga mat så det blir middag nångång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback