Åh, Simon är på teve!

Tisdag: Martin manar på till "halleluja-möte" på lördag för att få in Lasse på FB!
Onsdag: Pappa kommer till Norge, Helly låter mig sluta 15 för att det är röd dag torsdag
Torsdag: 17:e Maj! Fram med norska flaggan, låt solen skina och ölen flöda
Fredag: Ännu mera sol!! Ännu mera öl!! Mah birthday!
Lördag: (Repeat) Fest hos Elina & Martin, konsert med Martin N, all going down in Oslo baby!

Yep yep: ska bli så otroligt skönt att slippa jobbet på torsdag. Vore egentligen skönt att slippa jobbet imorgon också. Har massa att ta igen på facebook (inte hunnit vara aktiv för fem öre) plus att jag känner mig härligt seg (samtidigt som jag är pigg) efter ett drygt glas röd vin. Mmmm.

Lasse har varit sjuk i ett dygn. Jag har bloggat om det förut. Same old, same old: mannen ligger på soffan och stönar högt. Ja usch, ont i halsen och 0.2 grader i feber is a bitch. Mhm.
"Ni tjejer klagar på att föda barn! -Ni skulle bara veta hur det känns att vara riktigt förkyld!"
..testa på urinvägsinfektion blandat med lite mensvärk och kom tillbaka sen, du!

Åh, jag vill ha en cigg men sen äre bingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback