galen man,

Åh, ont i tänderna sucks!
Min pojkvän är caraaazy ibland.. Jag bad honom fixa en e-mail adr åt mig. PÅ SKOJ kände jag för nåt i stil med
[email protected]. Jodå, det är precis vad har han ordnat seddu. Som tur är jobbar han ju där (tele2) och har nu fått klara besked om att det ska bytas till något mer neutralt. Alltså, nån måtta får det vara!

Har sjukt mkt att göra på jobbet egentligen. Inte minst den där förbannade presentation som på nåt vänster dök ner i mitt knä och som ska förberedas.. (Eh, det kan ha nåt att göra med att det är mitt projekt, visst, jag köper den). Gah!! -Det går säkert bra, men ändå. Gah!

"The Nine" på (norska) tv3 måste haft helt extremt dåliga tittartal! Från att ha sänt de första 2 avsnitten kl 20.30 på tisdagar, ska resten visas tisdagar 00.40! -Kan bara vara jag och L som följt serien, eller?

Jag skriver osammanhängande, jag skriver tråkigt. Jag borde hålla mig borta från bloggen när jag är på dte här humöret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback