tråkigt värre

Idag har Lasse och Andreas pluggat hela dagen. Och jag har haft tråkigt. Men jag har haft tid att dricka massa kaffe, ta en promenad och röka (en jävla massa) cigg. Har fastnat framför TVNorge och programmet Instyle som handlade om celebrity weddings. Gäsp.
Så tog jag mig i kragen och ringde Marte och vi kom fram till att vi skulle dra å bowla. Hege kanske är med.
Sist jag bowlade var med Elina å Therese i Oslo, men ärligt talat; vilken förbannat dålig bana! -Nu har inte jag varit på spec många bowlingbanor visserligen, men jag känner ändå att det är ett kvalificreat uttalande. Annars brukar vi faktiskt bowla ganska ofta. Jag brukar krossa Lasse. Fredrik (L's kompis) brukar bjuda på hårdare motstånd, men jag har slagit honom med.

image230

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback