Yesterday I was nobody, today I'm... EVERYBODY!

Idag är jag närmare 25 än 20. Jag är närmare 30 än 15. Jag kommer aldrig mer att vara 22! Allt känns faktiskt sweet.. Födelsedagar blir egentligen bara tråkigare och tråkigare. 23, vad är det? Jag väntar tills jag blir 25 och håller värsta festen! Då ska vi snacka party! -Fast det blir ju fest imorgon också..

Idag är jag på jobbet. Jag borde vara hemma känner jag nu; kommer ändå inte att få gjort spec mkt. När solen går i moln och det blåser ute har jag egentligen bara lust att krypa ner i soffan framför dvd spelaren och sooofta. Men ikväll blir det middag på resturang med pappa och pojkvän så dte är väl inte fy skam det heller.

Haha - citatet ovan är från Eurovision förra lördagen (ja, jag har medvetet inte nämnt något om årets show. Mest för att jag faktiskt inte vet vad jag ska säga.. Först var jag lite deppad och rätt besviken, men så hörde jag Ola Salos kommentar om vad tävlingen utvecklats till de sista åren, och nu är jag bara tom. Tom på känslor angående mitt annars så underbara melodifestivalen! Vi får se vad som händer i framtiden..) då Finland hade ett eget "Eurovision-fan" som rapporterade på plats. Hon växte tydligen ENORMT i sin roll :)



Det blev fest ändå, fast inte Sverige vann:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback