Anonyma bloggare

Jag har en kompis som borde gå med i en stödgrupp. "Vi som är mer beroende av bloggen än vad som är hälsosamt". Ett AB istället för AA.
Den här personen visar de klassiska symptomen på beroende: de tre F:n...

-Förnekelse (Äh beroende? Är jag väl inte! Jag tycker bara att det är kul att folk läser)
-Får kick av blogga (Åh, vet du hur många som har vart inne på min sida idag??!)
-Försvarar beroendet (Om jag nu ÄR beroende av blogg är väl inte det det värsta? Det hade ju varit värre om jag till exempel var beroende av alkohol eller sex?)

Känner DU nån som också är drabbad? Folk snackar om facebook-stress, men jag tror det finns fler som sliter med bloggandet.

Kommentarer
Postat av: Therese

Kan jeg gjette hvem du snakker om???

2007-11-03 @ 13:05:42
Postat av: Jorunn

Drit i å skriv om meg da!!!!!!!!!

Postat av: Jorunn

Ja, vi sees etterpå. Må ha et alvorsord med deg :P

2007-11-03 @ 14:15:15
URL: http://joorunn.blogg.no
Postat av: Tante Jul

Hihi, innlegget ditt resulterte i en reklame for et behandlingshjem...

2007-11-06 @ 12:19:20
URL: http://tantejul.blogg.no
Postat av: tomtenissen med tissen

hva skjera???!!! Ikke noe innlegg på langt over en uke????

2007-11-12 @ 12:41:42
Postat av: Therese

Åååhhh!!! Jeg hadde nesten glemt Tomtenissen med tissen!!! Er jo så lenge siden sist! Og nå fikk jeg en genial idé!! Kristin: vet du enda ikke hvem det er?? Moro!! Jeg syns DET er det mest geniale forslaget til utkledning til Jorunn!!!! Kle deg ut som tomtenissen!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahahahahahaha

2007-11-13 @ 19:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback