Första steget att byta kön:

Jag har kommit en bit på väg. Min (enda) manliga kollega har lärt mig att knyta en slips!

Hade det inte varit för att jag i lunchen köpte mina (överkvinnliga) skor, skulle man nästan kunna tro att jag var på väg in i könsbyte nu.. Men, som sagt, skorna säger väl sitt om min feminina sida;

image373

Förövrigt är jag GRYMT nöjd med de här. Inte minst för att de bara kostade 249 kronor!! Jag vet MINST tre tillfällen som de här ska på; och då har jag i principen bara betalat (öööh, 249 delat på tre...) 83 kronor per gång! Mindre än en drink vid varje tillfälle! Halleluja moment!


Kommentarer
Postat av: Marte

SUPERCOOOL

Postat av: Marius

Nice shoes, Kriztiiin!

Men må si jeg har vanskelig å tro at du betaler for drinkene dine selv!

2007-11-16 @ 17:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback