Juletider;


Inspirerad av snyggaste mamman jag känner, kommer här en julblogg (a la' Teje):


December närmar sig med stormsteg! Vi kör en liten uppsummering av vad årets sista månad har att bjuda på:

Denna helg: Julbord med innebandy-laget & Karneval-party hos Jorunn

Nästa helg: Julverkstad (höjer ett ögonbryn: jag är ingen pysselmänniska, egentligen)

Sista helgen i November: Julbord på jobbet. Har hamnat i festkommittén, men little did I know att det var mkt som skulle planeras inför ett ståhej med cirka 100 gäster. Lite nerver, det ska erkännas.

Första helgen i December: Riga med pappa, systrar med familj och lillebror med tjej! Ingen Lasse, tyvärr.

Mitten av december nångång: Julemiddag med avdelningen på jobbet  (och kompisarna på logistik)

Tredje advents-helgen: Bara en vecka till jul - so far no plans och är således öppen för förslag.
Marte: blir jag bjuden på gröt i år igen?!


Jul: I'm dreaming of a white christmas!

Nyår: Party party - entering the year 2008 with a smile on my face and a bottle of skumpa, tack.


Förövrigt hoppas jag att det blir många vinterhelger med bräda/skidor (läs: afterski) i Hafjell!

Känns som att jag har glömt nåt? Hmm.

image372

Kommentarer
Postat av: Tante Jul

Jaaa! Juleblogg!
Men du vet; både Angelina Jolie og Julia Roberts har også barn :)

Postat av: Marte

Ja da, grøt blir det :-) Må bare finne en dato som passer, skjemaet mitt er like fult som ditt. Ikke glem middag med Hollenderen og Tyskeren om 2 uker. Og Hemsedal i Januar!!

2007-11-15 @ 15:40:45
URL: http://marte77.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback