Skogsmulle

Jag fattar inte hur jag ska få till det här nu. Igår var det middag och dricka och dans med innebandylaget, mkt trevligt! Men ikväll är det fest igen..! Inflyttningsfesten hos Jorunn som jag har stor tro på. Men jag är inte alls i partyform, än.

Elina ska lura ut mig en tur på promenad runt Sognsvann, kanske frisk luft får mig på bättre humör?
Ut och gå i skogen slår väl åtminstone att ligga framför teven en lördag?
Tur att jag har fixat (nästan) allt jag behöver för maffia stilen jag har planerat ikväll..

Synd att jag inte gillar filmer som typ "Gudfaren" (eller ens sett den typ film), då hade jag kunnat leva mig in rollen som äkta gangster med lite grymma citat och diverse.. Vad ska jag göra åt det? Dra nåra lines från..eh, "Labyrint"?

Kommentarer
Postat av: Daphne Doggy

hehe, du får göra det


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback