Vi snackar äkta stämning

Det är inte bara Marte (hade linkat till hennes blogg om det inte var för att hon av nån anledning ska ha den lösenordsskyddad - sorry people!) som kommer i julstämning av att prata med/läsa Tejes blogg. Man kan inte inte ta till sig när man blir bombarderad av länkar hit och dit på msn. Kanske inte så konstigt att hon har tid till det ser jag när jag läser dagens inlägg på Tantejuls blogg (Teje, alltså, om du inte hunnit öppna linken än).

Men, den här godbiten hittade jag heelt själv: Enjoy!!




Kommentarer
Postat av: Jorunn

Hmm.. Nå har jeg prøvd fra 3 forskjellige PC'er, men får ikke opp den tingen du har lagt inn.

Postat av: Therese

Det gjør ikke jeg heller, og min pc er det IKKE noe galt med, den er ny av dagen!!!

2007-11-21 @ 19:54:10
Postat av: tante jul

Gratulerer med ny pc, Therese!
Jeg hørte Kristin sa (leste hun skrev) at noe gikk galt med denne videoen da hun skulle legge den inn... Men jeg gjetter på at det er "last christmas" med Wham. Du finner den på youtube hvis du vil se.

2007-11-27 @ 10:26:07
URL: http://tantejul.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback