after all, you do know best..

Som om det inte vore illa nog med tre p-böter och en löjligt liten lön den här månaden, har jag dragit på mig ännu en utgift. Jag måste ha en liten höft-rehab med Stian i Mortensrud. Jepp, har haft två timmar hos fysio redan, och han spår ett par till, minst. 200 NOK kostar det varje gång, så blir inte min höft bra relativt snabbt ser jag ett plågsamt slut för mitt spending life. Suck!

Två sessions nästa vecka, och innan dess ska jag ha utövat mina statiska muskelövningar hemma, minst en gång om dagen. Det är liksom en sak att ligga på en brits i ett gym, en helt annan att be L hålla benet i en viss position för att sen pressa allt man har (vilket faktiskt inte är spec mycket, tyvärr) uppåt. Men, jag tänker faan inte låta nån kärringskada hindra mig från att få med mig lite floorball denhär säsongen, så nu äre dags!

Upp med benen, pressa på.. Le'ts go!
(Eh.. jag har redan gjort det idag, så det blir imorrn nästa)

Tyvärr känner jag att bloggen lider när jag lider, så det är sparsamt med inlägg.
Nu ska jag sova, herremingud vad trött jag är!

Heja Idol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback