Elvis lever! Och han kör limbo-tävling!


Hahaha, vilken tur för mig att inte Lasse läser bloggen, då hade han kommit med sura kommentarer över den här UNDERBARA bilden som catchar hans färdigheter "under" limbostången. -Ingen klarade att komma under, förmodligen därför att det måste varit en barnupplaga när högsta höjden nådde mig till höften. Typ..

Ni ser hur hans höfter nästan vibrerar på bilden? Bilden lever ju!! Vilken känsla.

image314*


Den här bilden får mig på mycket bra humör! Jag älskar min pojkvän otroligt mycket. "Han får mig att skratta" är väl en klyscha som funkar utmärkt tillfällen som detta.. Jag vill skriva "han är bättre i sängen än han är på limbo", men det blir kanske för privat? Hursomhelst - I am in a good mood! Har ju fått titta på Idol ikväll också! Yey!

* I bakgrunden ses festens bäst klädde man, Henning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback