Faller för grupptrycket:

Jepp, det har varit tunt med inlägg på sista tiden. Men jag är inte den som är den.. När ni, mina kära FANS, skriker efter uppdateringar i mitt spännande liv; faller jag för grupptrycket och loggar in på blogg.se. Fastän jag faktiskt inte har så mkt att skriva om.

Men here goes:
Sitter på jobbet och sliter the ass av mig för brödfödan. Långa dagar den här veckan, men det finns ett par ljusglimtar som gör det värt mödan;

Säsongsstarten av Top Model Norge igår! (Jag kommer aldrig att tröttna på detta konceptet)
Säsongsstarten av Svenska Idol ikväll (Jag kommer VERKLIGEN aldrig att tröttna på Idol)
Säsongsstarten(?) av min innebandy-karriär säsongen 2007-2008 imorgon kväll 

Mindre kul är att jag MÅSTE hjälpa till med det där förbannade lägenhetsprojektet och åka hela vägen till Fredrikstad för att städa. Usch usch. Det är hårt att vara flickvän ibland alltså!

Vi hade sommarfest på Helly i fredags. Mycket lyckat! -Kommer foton!

Vi firade Martes 30-års dag i lördags, även det MYCKET lyckat!
Höjdpunkter från 30-års festen var bland annat;
*Sing star för fulla muggar hela kvällen ( jag och Jane ockuperade mikrofonerna så gott vi kunde),
*toaletten höll på att svämma över.. Alla fick höra detaljerna av vad som flöt runt...
*Lasses limbo-stil. Mannen skryter om att han är så himla duktig på limbo, eftersom han tydligen gjort det så bra på nån firmafest (hans egna ord!), men vad händer? Han ser ut som Elvis med ryggskott när han försöker ta sig under stången! Skandal!! -Men mycket roligt.. Photo-proof coming up, I swear.

Kan man få jobba ifred nu?!


Kommentarer
Postat av: Teje

Jeg tror hun blonde med leppene blir det første hatobjektet i top model, og
at hun kanskje tilogmed vinner. Hva tror du?

2007-09-04 @ 14:15:41
Postat av: Kristin

Osäker faktiskt! Men det var helt rätt person som åkte ut igår i alla fall, så mkt är säkert! ..Måste se ett par avsnitt till innan jag kan stå för nån åsikt.. Hur äre med Sixten?!

2007-09-04 @ 15:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback