Innebandy for life (?)

Hemma igen efter ännu en hård innebandy träning. Men det var då själva fan att de ska lägga träningen så himla sent! Jag tror helt enkelt inte att Grei tänker på hårt arbetandes yrkeskvinnor så som undertecknade själv känner sig just nu.. Jag börjar jobba om 9 timmar och borde gå upp om 7,5 men kommer nog inte att vakna efter minst 7 timmar med sömn. Jag kan inte somna när min kropp pumpar adrenalin som nu. You do the math.

Min pappa kommer på besök i helgen. Ni vet, mannen bakom det berömda uttrycket "ITS HURTS". (Men jo, tacka fan för att det gjorde ont när han bröt axeln under N.Y-vistelsen.) Pappa har även bokat in årets årliga cruise med hans sida av familjen, som går av stapeln i december. -Det är nåt speciellt med julbords buffeér på stora båtar fyllda med finlandssvenska, svenska och finska passagerare, tycker ni inte?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback