Kom igen nurå!

Det blev 15 timmars sömn! F E M T ON. Hjälp vad trött jag var efter den här veckan. Nu tror inte jag att min kropp var i desperat behov av just SÅ många timmar, men eftersom jag säkert inte kommer att få så många inatt kanske det jämnar ut sig? ..Imorgon är det första söndagen jag ska jobba på över två år! Måste alltså upp runt nio, så jag har en stund på mig att hitta ut till Lilleström. Men, den dagen den sorgen.

Snart är det mat, öl, drinkar och karaoke-light-versionen (sing star), och så ska vi ut i Oslo med dancingshoes och ett gott humör! Har jag nämnt att Lasse är borta hela helgen? PAAARTY!

Våra grannar har inflyttningsfest och det betyder att ingen kommer att misstänka att allt ev oljud jag och Marte klarar att skapa på egen hand kommer från vår lägenhet! Pump up the volume, sista!

Agendan;
Dusch, få bort allt hår på benen (never ending story, varför föds vi med så mkt hår på benen?!), kirra drinkar och fixa fejset.. Invänta sällskap, sätta på musik och langa fram älsklingskameran så hela kvällen blir dokumenterad! See ya!

Kommentarer
Postat av: Therese

Siden Marte mener at "er det ikke på film har det ike skjedd" er det enda godt at Jorunn har videokamera!!!!!!! It's coming on our next adventure!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-09-09 @ 10:30:36
Postat av: K

Jag blir rädd när jag hör sånt. Me don't like videocameras.. :S

2007-09-09 @ 18:14:08
Postat av: tomtenissen med tissen

Sliter du også med for mye hår på leggene?? Utrolig slitsomt det der... Jeg har kjøpt meg peeling, funker utrolig bra. Voks er ikke å anbefale... Herregud hvor vondt det gjør!!! Trodde jeg skulle dø!!

2007-09-10 @ 17:28:54
Postat av: Therese

Hæ??? Har tomtenissen vokset leggene??? Et hint Kristin: Det må være en med lav smerteterskel, for det gjør ikke vondt å vokse!!! Og peeling er vel og bra, men fjerner vel ikke akkurat alt av uønsket hår.... Hahahahaha NICE TRY TOMTENISSEN MED TISSEN!

2007-09-10 @ 18:36:34
Postat av: Ägaren av bloggen

Well, jag börjar iaf få mina misstankar om vem som döljer sig bakom skägget.. I can take a guess now!

2007-09-10 @ 23:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback