leaving Oslo for some sun

Efter mycket om och men är den ena personen övertgad. Lasse har tänkt om, och det klart jag ska på en till semester! När inte L vill dra med mig på juleferie i vintertid, får det bli jag och Marte ut på tur! Igen.. Yes man!
Vi har ju egentligen redan hittat vår destination. (Som by the way är 500,- billigare imorgon än vad den var för en vecka sen!)

L har alltså än en gång bevisat hur rätt jag hade när jag valde honom! Hoho!
Men jo, lite besviken är jag nog över att han inte "kan" ta semester med mig i vinter.. Men okej, det får bli nästa år baby. Får jag lite sol i sinne om inte allt för länge så blir jag ju faktiskt en myyycket bättre flickvän. It's a win-win-situation!

Dags för nästa problem..
Hur övertygar man chefen att det är tid för mer sol och bad? Förslag, någon?
Det enda som finns kvar av mina 5 veckor semester är två pyttesmå dagar..
Jag ska klura ut nåt smart, så vi snart får sol, härlig strand och "smilende kelnere" som ving uttryckte det!

Gissa vart resan (kanske) bär..? Hint:


image319

Kommentarer
Postat av: Marte

Åhhh Du er vell kulest!! Men hva pakker man til en sånn tur??? Nå gjelder det bare at jeg får fri og :-P No problem!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback