reality check:

Att festa på fredag är myyyychet smartare än att festa på söndag! Det är till och med bättre än att festa på lördagar, för nu har man ju två dagar på att återhämta sig!

Det blev en ganska lång natt, igen. Först med tre falutjejer på besök i min kåk. Det är inte varje dag man träffar Linea och Anna, fastän vi bor i samma stad ju! Det blev tid för Idol, mat, vin, drinkar och sång och så vidare till en annan fest. Men där var det inte mkt att hurra för, och efter andra ciggen hade de fått tre klagomål från grannarna så securitas (?) kom och slängde ut folk. (Tur att man har murväggar säger jag bara!) Så, eftersom det inte bara var jag som var sugen på sing star lyckades jag dra med mig en liten hög tillbaks till mig för lite karaoke time!

Little did I know, men Martin: you were singing like there was no tomorrow!!

image330

    

Kommentarer
Postat av: Marte

Jeg lever, prøvde å ringe o sende sms tidligere i dag, men ikke noe svar fra deg nei.. Og BTW, du har lagt igjen feil blogg adresse på siden min, jeg så det nok!!

Postat av: tomtenissen med tissen

jeg er god på karaoke!!! Jeg tar alt fra "the Village People" på strak arm!!! "-it's fun to stay at the YMCA!!!" For en rus!!!!!!!!!!!!!!! Blir helt shaky i knærne av å tenke på det....

2007-09-17 @ 18:06:52
Postat av: K

Åh tomtenissen jag vill sjunga karaoke med dig nån gång! När har du möjlighet att komma till Kampen tror du?

2007-09-18 @ 15:18:25
Postat av: Therese

Hahahaha, jeg kommer i hvert fall for å høre Tomtenissen synge YMCA!!!!!! Can you do the dance too???

2007-09-18 @ 21:08:07
Postat av: tomtenissen med tissen

Kampen?? hmmm, ikke mange trikkestoppene unna. Kanskje jeg dukker opp før du aner det.... Det er jo ikke noe problem å høre når dere har fest. And yes; I CAN do the dance.

2007-09-19 @ 13:54:13
Postat av: Therese

Kristin!!! Når skal du invitere tomtenissen til SingStar kveld??? Jeg vil definitivt bevitne den versjonen av YMCA!

2007-09-20 @ 16:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback