How to make a bad day better..

Det är hur man ser på världen som definerar hur man mår:

- Jag vaknade av att Lasse sa "uh oh, klockan är åtta älskling". (Jobbigt! Det är den tiden jag ska vara på jobbet, sex mil hemifrån.)
- Mitt ena däck var punkterat när jag glad i hågen spatserade ut från Helly-bygget för att ta med Elina till IKEA.

+ Sovmorgon!
+ Espen hjälpte mig att byta däck så polo'n tog mig iaf hem efter jobb.
+ Fredag betyder SÅ SKA DET LÅTA
+ Jag ska öla med Elina, Martin och Lasse.

.. och inte att förglömma!
+ jag och Elina är lokalkändisar idag. Guld att man blir nämnd i FK för att man flyttat till Norge och blivit innebandy-proffs. Det känns ju helt enkelt hääärligt. Helst hade jag sett att de hade nåt snyggt foto från gymnasie- eller högstadietiden (då när jag var ännu mer fotogen, menar jag), men det funkar med att bara bli omnämnd i text också. Dalarna har kanske inte glömt oss ändå?

Nu måste jag rusa upp till Saarsgate!


Kommentarer
Postat av: Marte

Ikke glem et stort pluss for psykologisk støtte fra Marte når du skulle kjøre hjem med reservedekket :-P

Postat av: Kristin

Det är sant!

2008-04-14 @ 15:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback