Nu är det allvar folkens!

Hemkommen från Bergen. Fyra vinster och därmed klara för elitserien nästa säsong! Det känns så bra!

Lyckades klara mig utan större smärtor och skador efter fyra matcher på en helg, bara lite sliten i benen efter allt springandes och ett par blåmärken som vittnar om att innebandybollar kan vara riktigt hårda fast de är så lätta. Däremot lyckades jag med konststycket att på väg till träning igår skada höften. Jag vet!! Kärringvarning de lux! Men, grejen är den, att jag liksom studsade ner för stentrappen, och så tror jag att jag råkade landa på ett ganska rakt ben. Helt plötsligt knäppte det till, och så fick jag väldigt ont.
Så, det blev bara hejarklack på gårdagens träning.

Nedan ser ni foto taget/ lånat från hordaland-bandykrets.no. Värt att nämna är att jag vanligtvis inte har fingrarna tre centimeter från bladet. Kanske bara är lite framtung i detta moment.


image403

image404


Nu ska jag snart se CSI, om Lasse och hans sällskap kan slita sig från tevespelet och ge plats åt mig i soffan.
På återseende,

Kommentarer
Postat av: tante jul

Jippii! Oppdatering etter halvannen måned (jada, jeg vet: "Skaffa FB, vet jag!")
Og gratulerer med opprykk!

Postat av: Anonym

Grattis så mye! Toppidrettskvinne nå du ;)

2008-04-10 @ 00:03:12
Postat av: Jorunn

Den var fra meg ja....

2008-04-10 @ 00:03:49
URL: http://joorunn.blogg.no
Postat av: Kristin

Tack skaru ha! =)

2008-04-10 @ 17:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback