Vad händer?

Startade 15 i eftermiddags, och har nu tagit mig till hotellet i München. Är trött och ser framemot frukostbuffén imorgon (mmmm, jag ääälskar frukost på hotell). -Och kan konstatera följande:

-Ingen invarderade mitt personliga space idag. Varken på tåget, vid check-in, i kön till säkerhetskontrollen eller i rulltrappan.

-Jag kunde sitta på stolen vid bagagebandet och SÅG när min väska kom rullandes.

-Men, tyvärr: Fortfarande inget engelskt på teve. Jag har inte hjärta att sätta upp pay-per-view på Hellys räkning. Alltså blir det ännu mer Harry Hole på kvällarna (2 helt nya pocketböcker i väskan)!


Resan fortsätter, imorgon blir det ännu mera training in Munich. Guten abend unt auf wiedersehen, meine freundin! (4 års skoltyska är inte den bästa, nej. Men jag kan faktiskt förstå en del när folk pratar!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jeg har vært vitne til at du har pratet tysk nesten en hel kveld!!! Syns du er kjempe flink jeg!!!

2008-02-27 @ 16:36:09
Postat av: Kristin

hahaha, jag kan prata det mesta med lite alkohol i kroppen. nåt helt annat i jobbsammanhang :)

2008-03-16 @ 15:09:01
Postat av: Anonym

Hva har skjedd med bloggen din ? Du har blitt litt lat på oppdateringer av livet ditt.

2008-03-27 @ 20:30:08
Postat av: tante jul

Næ, hun har bare dumpet oss til fordel for Facebook.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback