I can take a hint

Jo, det är sant Joris; din ironi är befogad.

Nu sitter jag här framför teven efter en lååång måndag. Som tur var fick jag en sovmorgon och kunde vakna imorse vid nio. Lycka! Bilen upp mot mässa, självklart strejkade polon. Alltså, jag är TRÖTT¨på att dörren vägrar öppna sig. Idag har jag fått klättra över säte och växelspak inte mindre än tre gånger. Det känns ju lite dumt att måste hoppa in i passagerarsätet måste jag säga..!

Jag borde komma ihåg låssprayen imorgon om den krånglar då med.

Helgen tillbringades i Hafjell! Ännu mer afterski för min del! Det kan tyckas konstigt att dra upp till fjällen utan skidor eller snowboard - men tro mig: det är inte dumt alls. Jag hade full energi på lördagen att klara av festande på hög nivå. Gladare blev jag när jag upptäckte tre landsmän på dansgolvet! Fest med tre göteborgare natten lång, vilket visade sig bli extremt lyckat!


Nu är det tillbaka till det hårda kontorslivet. Upp imorgon; alltså bör jag sova nu.

Blogging will continue, folks,


Häpp!


Kommentarer
Postat av: Jorunn

Wohooo.... Godt å ha deg tilbake. Når det gjelder bilen så er det typ VW, dørene fryser alltid på de bilene.... kjedelig men sant! Men vi skal jo snart kjøpe oss nye biler ;) hihi...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback