lördag hela veckan

Tänk vad skönt med ett par fler lördagar, då och då. Så klart inte heela veckan förstår du väl.
Jag blir så slö av att vara ledig, så det hade inte funkat helt. Jag behöver (tyvärr) ett par dar i veckan när jag måste ta mig upp..

Men idag kunde jag sova till halv ett! Härligt! -Undrar hur länge jag kommer att sova så länge..?

Snart ska jag ta en promenad ner down town Oslo. Ett par ärenden och behov för frisk luft gör att jag tänker GÅ hela vägen.. Okej, ehrm, det är 20 minuter, men ändå. T-banan är ju ett alternativ.

Gud va tråkig jag är. Det blir väl så när man bara slappar.
Ikväll ska jag dra med Lasse på bio om han orkar. Han är ju "S J U K" .Pah!

Kommentarer
Postat av: Therese

Vet du, jeg GIKK fra meg og ned til Moss sentrum igår (og det er 30 min), og jeg gikk TILBAKE også! Faen, jeg er super imponert over meg selv! Om Lasse er for "sjuk" til å gå på kino, så ta turen til Moss isteden, og bli med ut!!!! JAAAAA!!! (jeg har forresten singstar her... haha)

2008-01-26 @ 16:37:53
Postat av: Jorunn

Jorunn vil snart ha tilbake singstar'en.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback