Pandastiskt!

Jag vet inte vad som hände, jag blev väl lei helt enkelt.
Men nu är det kanske dags att börja blogga igen.
Det var ju faktiskt ganska kul, vill jag minnas!

Om 4,5 dagar har jag ledigt. Det ska bli väldigt skönt. 4 dagar i Amsterdam planerade med L, that's it.
Vi får se om jag hittar på nåt annat att fylla mina två veckor med, men tiden brukar gå rätt fort när man e ledig.

Marte total dissa mej och sticker på sydenferie med pojkvän istället för mig! :(
-Planen är att få med Lasse till solen under December månad istället för nu i sommar. Det kan fungera, tror jag..

Nu blir det väldigt osammanhängade känner jag, vi får se om det kommer en bättre uppdatering senare.

Kommentarer
Postat av: Therese

Det var på tide ja!!! ;)

2008-07-21 @ 13:25:33
Postat av: Marte

Men en weekendtur har jeg jo lovet deg ;-)

Postat av: Jorunn

En weekendtur til sørlandet ;)

2008-07-27 @ 01:19:38
URL: http://joorunn.blogg.no
Postat av: tante jul

LUREMUS!!!!

2008-08-16 @ 16:49:31
URL: http://tantejul.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback