Våren 2009 kan börja!

Första deltävlingen på teve! Missade livesändningen igår pga Josefines (mkt trevliga) 28-års fest. Tur att man har getboxen att lita på, när man inte vill va bunden till repris tiden. Jag har också lyckats undvika div prat om vem som tog hem segern igår, så detta blir spännande! (Sjätte bidraget på teven nu).

Och med detta känner jag att våren 2009 har börjat!
-Det säkraste vårtecknet of all; Melodifestivalen med all dess deltävlingar!
Så, vi kickar igång Februari 2009 med en nyöppnad blogg och nya möjligheter!

Nu måste jag granska alla bidrag så jag vet vart jag står, när de heta diskussionerna om vem som är värdig att representera Sverige, eller inte, startar.. Sen borde jag verkligen hitta nån värdig att diskutera dessa tankar med.
Varför har jag inget äkta fan till vän?!


Kommentarer
Postat av: Therese

Du har jo meg! ;) Men jeg er kanskje mer opptatt av norges bidrag enn de svenske...



Kult at du har begynt å blogge igjen!! :)

2009-02-08 @ 15:11:37
Postat av: Anonym

JAAA!!!! Godt å ha deg tilbake på bloggfronten :)

2009-02-15 @ 21:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback