Så här kul hade vi igår:


Om ungefär en kvart kommer jag att få följande meddelande: "Kristiiiin, ta bort det där fotot på mig! Jeg ser ikke uuuut!!". Men Marte, din min här är NÄSTAN lika kul som på det andra kortet vi hittade igår, så jag tar mina chanser när jag postar detta. Det är inte så att jag förklarar krig. Det hade jag ALDRIG gjort mot dig. Kombinationen Marte+ galen i att ta kort med kameran på sig själv och andra tillsammans med Kristin+ har en tendens att bli väldigt väldigt ful på foton gör att jag ödmjukast ber om att inget foto till min nackdel postas varken på din blogg eller på FB.. Tack på förhand!

image315

image316

image318

Vänligen notera följande: De röda kinderna, det platta håret och de extremt trötta ögonen på personen på nedersta fotot är endast beroende på att fotot är taget efter 1 på natten. På en söndag, när man instinktivt känner hur många timmar det är tills man ska upp morgonen efter.

Kommentarer
Postat av: Marte

Kristiiiin, ta bort det där fotot på mig! Jeg ser ikke uuuut!! Ha ha ha ha, du kunne i det minste pyntet med et fint bilde ved siden av ho ho

Postat av: Therese

Var det et av bildene hvor hun ikke fikk sensurert ved å si "FÅ SE FÅ SE FÅ SE FÅ SE FÅ SE FÅ SE! Nei nei nei, ta et nytt!!!!!!!!!"

2007-09-11 @ 09:28:23
Postat av: Therese

Siden Marte nekter å publisere det jeg skriver til mitt forsvar, så får jeg skrive det her (regner med det er greit for deg Kristin?): Når det gjelder det bildet Marte har lagt ut av meg, var det ca det ENESTE bildet hun fikk lov til å ta sånn!!! Var ikke jeg som satt med eget kamera og tok bilder av meg selv før vi gikk på stranden, tok bilder av meg selv på stranden (også med mobil-kamera), tok bilder av meg selv i båten når man egentlig skulle være fotograf (ikke modell) osv osv.... Og jeg tror vi alle vet at hvis vi ser over alle bildene vi har til sammen, og teller, så vet vi hvem som dukker opp på flest bilder.......... kremt kremt!

2007-09-11 @ 15:13:23
Postat av: Kristin

Hehe. Hörrni! Använd gärna min blogg som forum (ökar mina chanser att ÄNTLIIIIIIGEN komma närmare bloggtopplistan yeah yeah) - men jag ska hålla mig utanför eventuella dispyter om vem som är mest kamerakåt! Jag kör min parodi på fyllan, med lite humor med i spelet. It's all fun and games people, it's all fun and games! Tjingeling!

2007-09-11 @ 18:12:44
URL: http://kriztiiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback