Nej men se vad jag fann;

Jag hade faktiskt en blogg innan den här bloggen.
Det hade jag helt glömt bort.

Men, där hade jag ju skrivit en del, och nu när 2007 är över vill jag kommentera detta inlägg:

19 december  2006:
I'm stressed out here!

Hej hallå dagboken!  
Min helg bestod av;
*Fredag 08-15,30: Jobb
*Fredag 16-20: Resa från Moss till Sthlm
*Fredag 20-23: Sällskap med pappa, middag
*Lördag 08,30-09,30: FRUKOSTBUFFÉ på Royal Viking!! :D
*Lördag 10-15: Shopping i Stockholm. (Hur kan man besöka  många skobutiker utan att hitta rätt skor?!)  *Lördag 16-02,30: Ombordstigning på Ålandsbåten. Mat och dricka. . (-Ingen karaoke!)
*Söndag 09,30-16: Bakisfrukost, Massage (heaven) och lämna båten
*Söndag 17-23,30: Resa tillbaka till Fredrikstad

Jag lyckades glömma min handväska på bussen när vi kom fram. Vilken tur för mig att busschaffören var en sån pärla; han hittade Lasses pass i väskan, slog upp Lasses mobilnummer och åkte till och med nästan förbi vårt hus för att lämna av väskan! -Annars hade helgen slutat olyckligt. Kul som fan att träffa systrar med familj, och pappa; men O M G så stressigt det är ibland.. Jag kommer att sova bort hela julen iår, tror jag.. Åker och hämtar Elina i Askim fredag morgon, och så är vi i Falun fram till torsdag. Svensk julmat here I come!! -Och innan man vet ordet av det är det Nyårsafton, och plötsligt är vi inne i år 2007.
 Under 2007 ska jag:
*Få löneförhöjning (det är jag fanimig värd)
*Köpa lägenhet i Oslo, med Lasse
*Byta jobb
*Påbörja (iaf planera) mina oavslutade studier
*Bleka tänderna
*Skaffa fadderbarn
*Sluta röka, igen  
JA, jag älskar listor just nu. Nu ska jag handla julklappar!!

Så, betade jag av något under 2007 som jag sa jag skulle?

*Få löneförhöjning (det är jag fanimig värd) -CHECK
*Köpa lägenhet i Oslo, med Lasse -CHECK
*Byta jobb -Nja, inte egentligen. Men mitt jobb har blivit roligare
*Påbörja (iaf planera) mina oavslutade studier -Hrm.. Nope
*Bleka tänderna -CHECK
*Skaffa fadderbarn -Nej, tyvärr. Men kirrar det 08!
*Sluta röka, igen -CHECKELICHECK. Halleluja generalen; I'm back!  

Kommentarer
Postat av: Jorunn

4/7 er ikke så verst! ;)
Men har du sluttet å røyke?? hmmm....

Postat av: Marte

Fadderbarn?? Nei det var fadderfange du har fått deg nå?

2008-01-31 @ 09:30:45
URL: http://marte77.blogg.no
Postat av: Therese

Med mindre du har sluttet å røyke denne uken, så la meg minne deg på hvem som sto med drink og RØYK i minusgrader og snøstorm på Hafjell forrige helg...

2008-01-31 @ 19:17:15
Postat av: Kristin

Det som menas med "sluta röka" är att man inte röker varje dag. Och det gör jag inte. Jag räker bara vid ytterst festliga tillfällen.

2008-02-02 @ 12:27:24
URL: http://kriztiiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback